Meer details
Match criteria
Functietitel
- Klantmanager Inkomen
Regio
- Zuid-Holland
Klantmanager Inkomen
Nieuw
Waar je gaat werken
De gemeente Rijswijk is een ambitieuze organisatie. Binnen het Sociaal Domein werken we aan de transformatie van zorg en ondersteuning op basis van de Wmo, de Participatiewet en de Jeugdwet. Het team Inkomen en Participatie houdt zich bezig met het uitvoeren van de Participatiewet en de handhaving ervan.
Wat je gaat doen als Klantmanager Inkomen
- Afhandelen aanvragen levensonderhoud, bijzondere bijstand in kader van Participatiewet en IOAW
- Voeren van gesprekken
- Beheren van eigen caseload
- Uitvoeren van onderzoeken op rechtmatigheid, beëindiging en terugvordering van uitkering
- Verrichten van huisbezoeken in kader van rechtmatigheid (evt. met collega handhavingsconsulent)
- Beoordelen van het recht op voorliggende voorzieningen
- Verzamelen en verrichten van analyse van gegevens met betrekking tot fraude
- Registreren, rapporteren, adviseren en beschikken over bevindingen
Wat wij verwachten van jou als Klantmanager Inkomen
- Afgeronde HBO opleiding
- Minimaal 1,5 recente ervaring als inkomensconsulent
- Minimaal 1 jaar recente ervaring met Suite/GWS
- Kennis van Participatiewet en sociale zekerheidswetgeving
Wat wij bieden
- Werkweek van 36 uur
- ZZP-opdracht of tijdelijke detacheringsovereenkomst voor 3 maanden met de mogelijkheid tot verlengen
- Een verantwoordelijke en zelfstandige functie
- Cultuur: ondernemend, zelfstandig, politieke sensitiviteit, korte lijnen
Locatie
Rijswijk
Publicatiedatum
25.01.2019
Contactpersoon
Timo Rijsterborgh