Meer details
Match criteria
Functietitel
- Klantmanager Inkomen
Regio
- Noord-Holland
Klantmanager Inkomen
Nieuw
Waar je gaat werken
Amstelveen is een veelzijdige gemeente om voor te werken. Groot genoeg voor voldoende uitdaging, klein genoeg voor een persoonlijke sfeer. De organisatie van de gemeente Amstelveen voert taken uit voor buurgemeente Aalsmeer. Werken voor Amstelveen betekent dus vaak ook werken voor Aalsmeer.
De afdeling Sociale Voorzieningen richt zich op de gebieden Wmo, bijzondere bijstand en minimaregelingen, urgente woonzaken en schuldhulpverlening. Voor deze afdeling zoekt Gemeente Amstelveen een Consulent Minimaregelingen.
Wat je gaat doen als Klantmanager Inkomen
- Behandelen van aanvragen bijzondere bijstand en/of minimaregelingen voor klanten
- Onderzoeken van aanvragen
- Rapporteren en adviseren met betrekking tot aanvragen
- Geven van voorlichting over mogelijkheden van minimaregeling
- Afleggen van huisbezoeken bij klanten
Wat wij verwachten van jou als Klantmanager Inkomen
- HBO werk- en denkniveau
- Minimaal 1 jaar recente ervaring als consulent bijzondere bijstand (met alle kostensoorten)
- Ervaring met GWS4all/Suite (module Centric)
Wat wij bieden
- Werkweek van 36 uur
- ZZP-opdracht of tijdelijke detacheringsovereenkomst voor 6 maanden met de mogelijkheid tot verlengen
- Een verantwoordelijke en zelfstandige functie
- Cultuur: ondernemend, zelfstandig, politieke sensitiviteit, korte lijnen
Locatie
Amstelveen
Publicatiedatum
14.01.2019
Contactpersoon
Timo Rijsterborgh