Op zoek naar een passende baan?
Werkspirit helpt je verder!
Meer details
Match criteria
Functietitel
  • Klantmanager bijzondere bijstand en minimaregelingen
Regio
  • Zuid-Holland

Klantmanager Bijzondere Bijstand

Nieuw

Waar je gaat werken

Zoetermeer blijft een stad in beweging. Er ligt een toekomstvisie voor 2025, die inzet op het continueren van de vitale stad die we nu zijn. Die toekomstvisie, samen met het Masterplan en het Meerjaren-investeringsplan, moet ervoor zorgen dat Zoetermeer een aantrekkelijke stad blijft. Om een toekomstgerichte organisatie te worden, wordt er gewerkt aan een diepgaande organisatieontwikkeling.

De afdeling Werk, Zorg en Inkomen (WZI) biedt dienstverlening op het gebied van re-integratie, werk en zorg voor de inwoners van Zoetermeer en bestaat uit de teams Beleid & Implementatie, Zorg en Inkomen, Werk en Inkomen, Handhaving en Bedrijfsbureau.

Gemeente Zoetermeer zoekt nu een Klantmanager Bijzondere Bijstand.

Wat je gaat doen als Klantmanager Bijzondere Bijstand

  • Beoordelen en afhandelen van aanvragen bijzondere bijstand op grond van Participatiewet
  • Onderhouden van eventueel persoonlijk contact met klanten bij vragen gedurende aanvraag
  • Uitvoerig rapporteren van aanvragen
  • Aanvullen eventueel van aangemaakte beschikkingen via PKO

Wat wij verwachten van jou als Klantmanager Bijzondere Bijstand

  • Minimaal afgeronde MBO opleiding
  • Minimaal 1 recente ervaring met afhandelen van aanvragen bijzondere bijstand
  • Recente ervaring met Suite4Werk /GWS
  • Ervaring met PKO

Wat wij bieden

  • Werkweek van 36 uur
  • ZZP-opdracht of tijdelijke detacheringsovereenkomst voor 4 maanden met de mogelijkheid tot verlengen
  • Een verantwoordelijke en zelfstandige functie
  • Cultuur: ondernemend, zelfstandig, politieke sensitiviteit, korte lijnen

Locatie

Zoetermeer

Publicatiedatum

25.01.2019

Contactpersoon

Timo Rijsterborgh

LinkedIN Facebook Twitter Share
Werkspirit gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.