Meer details
Match criteria
Functietitel
- Medewerker uitkeringsadministratie
Regio
- Utrecht
Medewerker Uitkeringsadministratie
Nieuw
Waar je gaat werken
De Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug biedt een vangnet voor de inwoners van de gemeenten De Bilt, Bunnik, Utrechtse Heuvelrug, Wijk bij Duurstede en Zeist die tijdelijk niet of onvoldoende in hun inkomen kunnen voorzien. Wij begeleiden hen zo snel mogelijk naar betaald werk of een andere dagbesteding. Wij zoeken op dit moment een Klantbeheerder / Medewerker uitkeringsadministratie.
Wat je gaat doen als Medewerker Uitkeringsadministratie
Het klantbeheer is een combinatie van de taken van de huidige uitkeringsadministratie, het Ondersteuningsteam en Inkomenstaken.
Verantwoordelijkheden van de klantbeheerder zijn:
- Fiatteren en uitkeren
- Afhandeling en besluiten over Bijzonder Bijstand en minimaregelingen
- Verwerken van mutaties
- Uitvoeren debiteuren
- Onderzoeken verrichten na informatie Inlichtingenbureau
- Richten op preventie fraude
- Ondersteunen bij inkomstenverrekening en beëindigingsonderzoeken
- Ondersteunen bij dossierscreening “lopende uitkeringen”
Wat wij verwachten van jou als Medewerker Uitkeringsadministratie
- Minimaal afgeronde MBO opleiding richting Bedrijfsadministratie
- Minimaal 4 jaar recente ervaring in uitkeringsadministratie bij een gemeente
- Ruime recente ervaring als financieel medewerker bij een gemeente
- Ervaring met verwerken van besluiten met betrekking tot Wwb uitkering
- Kennis van GWS4all én Civision samenleving
Wat wij bieden
- Werkweek van 24 uur
- ZZP-opdracht of tijdelijke detacheringsovereenkomst voor 2,5 maanden
- Een verantwoordelijke en zelfstandige functie
- Cultuur: ondernemend, zelfstandig, politieke sensitiviteit, korte lijnen
Locatie
Zeist
Publicatiedatum
17.01.2019
Contactpersoon
Timo Rijsterborgh