Meer details
Match criteria
Functietitel
- Klantmanager Inkomen
- Klantmanager arbeidsbeperkten
Regio
- Zuid-Holland
Klantmanager Inkomen Arbeidsbeperkten
Nieuw
Waar je gaat werken
Zoetermeer blijft een stad in beweging. Er ligt een toekomstvisie voor 2025, die inzet op het continueren van de vitale stad die we nu zijn. Die toekomstvisie, samen met het Masterplan en het Meer-jaren investeringsplan, moet ervoor zorgen dat Zoetermeer een aantrekkelijke stad blijft.
De afdeling Werk, Zorg en Inkomen biedt dienstverlening op het gebied van re-integratie, werk en zorg voor de inwoners van Zoetermeer. De afdeling Werk, Zorg en Inkomen bestaat uit vier teams, te weten: Werk, Scholing en Inkomen, Zorg en Inkomen, Beleid & Implementatie en Handhaving.
Wat je gaat doen als Klantmanager Inkomen Arbeidsbeperkten
De unit NAB van de afdeling Werk en Inkomen is op zoek naar een klantmanager die flexibel ingezet kan worden op de volgende taken:
- Het beheren van een bestand met bijstandsklanten op het gebied van rechtmatigheid;
- Behandelen van aanvragen bijzondere bijstand, heronderzoeken, mutaties en beëindigingen;
- Namens het college van B&W beslissen en redigeren van beschikkingen;
- Eventueel participeren in projecten waarin vorm wordt gegeven aan beleidsmatige ontwikkeling;
- Effectieve en rechtmatige verstrekking van loonkostensubsidie.
Wat wij verwachten van jou als Klantmanager Inkomen Arbeidsbeperkten
- Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor
- Aantoonbare werkervaring als klantmanager inkomen
- Werkervaring met Suite4werk
- Duurzame werkervaring met de Participatiewet
- Aantoonbare werkervaring met nieuw arbeidsbeperkten;
Wat wij bieden
- Werkweek van 24 uur
- ZZP-opdracht of tijdelijke detacheringsovereenkomst voor 6 maanden met de mogelijkheid tot verlengen
- Een verantwoordelijke en zelfstandige functie
- Cultuur: ondernemend, zelfstandig, politieke sensitiviteit, korte lijnen
Locatie
Zoetermeer
Publicatiedatum
05.07.2019
Contactpersoon
Timo Rijsterborgh