Meer details
Match criteria
Functietitel
- Klantmanager Werk
Regio
- Gelderland
Klantmanager Werk
Nieuw
Waar je gaat werken
Gemeente Nijkerk zoekt een Klantmanager Werk. Inwoners, ondernemers, maatschappelijke instellingen en gemeente: samen zijn we Nijkerk, een dynamische gemeente met 43.000 inwoners. Als gemeentelijke organisatie faciliteren we initiatieven van de samenleving en zoeken de samenwerking. Onze organisatie bestaat uit slagvaardige zelfsturende teams die plaats- en tijd onafhankelijk werken
Wat je gaat doen als Klantmanager Werk
- Beheren van een caseload bestaande uit reguliere klanten en statushouders dicht bij arbeidsmarkt
- Inventariseren, analyseren en maken van een op maat gesneden trajectplan ter begeleiding van uitkeringsgerechtigde
- Faciliteren, begeleiden en bewaken van activiteiten die voortkomen uit trajectplan
- Vastleggen van resultaten van inspanningen in klantvolgsystemen
- Deelnemen aan verschillende overlegvormen
- Signaleren van knelpunten en aandragen van oplossingen
- Opleggen van maatregelen in het kader van afstemmingsverordening
- Opmaken van rapportages en eventueel juridische beschikkingen
Wat wij verwachten van jou als Klantmanager Werk
- Minimaal afgeronde HBO Bachelor opleiding (SJD/MWD)
- Minimaal 2 jaar recente ervaring als allround re-integratie consulent bij een gemeente
- Aantoonbare kennis van Suite
- Bezit van licentie Dariuz wegwijzer is een pré
Wat wij bieden
- Werkweek van 24 uur
- ZZP-opdracht of tijdelijke detacheringsovereenkomst voor 7 maanden met de mogelijkheid tot verlengen
- Een verantwoordelijke en zelfstandige functie
- Cultuur: ondernemend, zelfstandig, politieke sensitiviteit, korte lijnen
Locatie
Nijkerk
Publicatiedatum
27.02.2019
Contactpersoon
Timo Rijsterborgh