Op zoek naar een passende baan?
Werkspirit helpt je verder!
Meer details
Match criteria
Functietitel
  • Administratief medewerker
  • Recruiter
  • HR Adviseur
Regio
  • Utrecht
Type overeenkomst
  • Detachering

HR Backoffice Medewerker

Waar je gaat werken

Werken voor de gemeente Soest betekent werken voor 47.000 inwoners. Als gemeente ondersteunen ze de samenleving op allerlei gebieden. Zij werken aan de leefbaarheid van hun gemeente en kijken daarbij naar de lange termijn. Op dit moment werken ze o.a. hard aan de energietransitie voor een duurzame, toekomstbestendige gemeente. Ook bereiden ze zich voor op de inwerkingtreding van de Omgevingswet. Verschillende bouwprojecten zijn in ontwikkeling (zoals de transformatie van Soesterberg Noord, woningbouwlocatie Oude Tempel en de Dalwegvisie) en ze stimuleren sporten met verschillende projecten.

Ze vormen samen met 275 professionals de organisatie. Hun doel is een toekomstbestendige organisatie te zijn en mee te bewegen met wat de samenleving nodig heeft. Dat vraagt om flexibele, lerende professionals en leidinggevenden die hen daarin stimuleren, faciliteren en de ruimte geven. Daarom staan hun medewerkers centraal; zij leveren de resultaten aan hun inwoners, ondernemers en bestuur. Werken aan een toekomstbestendig Soest doen ze volgens hun drie kernwaarden: samen (met collega’s, bestuur, samenleving en partners), met vertrouwen in elkaar en daarbij leren ze van de dingen die ze doen en van hun omgeving. Als gemeentelijke organisatie werken ze voor een diverse samenleving. Daarom vinden ze het belangrijk dat hun organisatie net zo divers is.

Werkspirit zoekt een HR Backoffice Medewerker voor de gemeente Soest.

Wat je gaat doen als HR Backoffice Medewerker

  • Nemen van regie voor het optimaliseren van alle HR processen binnen de personeelsadministratie (YouForce)
  • Zorgen, in nauw overleg en afstemming met de collega’s van de HR office, voor toekomstbestendige procesbeschrijvingen
  • Aanpassen van de bijbehorende documenten
  • Meenemen van de collega’s in het verbreden van kennis o.h.g.v. procesoptimalisatie inclusief borging
  • Ontwikkelen van stuur- en managementinformatie rondom HR-onderwerpen

Wat wij verwachten van jou als HR Backoffice Medewerker

  • Een afgeronde HBO opleiding
  • Ervaring met het maken, optimaliseren en borgen van HR Processen binnen een gemeentelijke organisatie
  • Kennis van Lean Six Sigma
  • Ervaring met YouForce
  • Ervaring met de Microsoft 265 applicatie en SharePoint
  • Ervaring met Personeelsinformatiesystemen

Wat wij bieden

  • Overeenkomst bij Werkspirit voor minstens 3 maanden (24 uur) (loondienst of ZZP)
  • Mogelijkheid tot verlenging (1x3 maanden)
  • Bovengemiddelde beloning
  • Betrokken, betrouwbaar en behulpzaam team

Neem voor vragen contact op met Leontine: 06 213 652 46.
Reageren of gesprek starten kan ook via Whatsapp! Stuur je CV o.v.v. HR Backoffice Medewerker Soest.

Graag reageren voor 28 maart 2023.

Locatie

Soest

Publicatiedatum

21.03.2023

Contactpersoon

Leontine den Broeder

LinkedIN Facebook Twitter Share
Werkspirit gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.