Op zoek naar een passende baan?
Werkspirit helpt je verder!
Meer details
Match criteria
Functietitel
  • Administratief medewerker WMO
Regio
  • Zuid-Holland
Type overeenkomst
  • Detachering

Administratief medewerker WMO

Waar je gaat werken

Zoetermeer is een toekomstgerichte stad. We gaan aan de slag voor de stad, samen met onze partners, inwoners en ondernemers. We spelen in op de behoeften die in de stad leven en doen dat op een manier die voor iedereen het beste resultaat oplevert.

De uitvoeringsteams zijn verantwoordelijk voor inkomensondersteuning, schuldhulpverlening, voorzieningen vanuit de wmo of toegang en regie rond jeugdzorg. Daarbij kijken ze steeds meer naar unieke behoeften, mogelijkheden en omstandigheden. Belangrijk daarbij is de juiste verbinding van beleid en uitvoering met expliciet aandacht voor integraal werken, en het zorgen voor een klimaat van leren en ontwikkelen voor de medewerkers.

Wie kiest voor werken bij het Sociaal Domein van de gemeente Zoetermeer kiest voor werken bij een ambitieuze afdeling. Een lerende en wendbare houding past daarbij. Collega’s hebben het in zich om te netwerken, kwaliteiten en opdrachten dienstbaar te maken aan de noodzakelijke vragen en opgaven uit de samenleving. Het werk is waardevol, zij kunnen écht het verschil maken. De sterke gerichtheid op samenwerking helpt om datgene in en voor de stad tot stand te brengen dat nodig is, binnen of buiten de grenzen van de afdeling of de gemeentelijke organisatie.

Werkspirit zoekt een Administratief medewerker WMO voor de Gemeente Zoetermeer.

Wat je gaat doen als Administratief medewerker WMO

  • Beheren van de mailbox
  • Verwerken van de (aan)meldingen van de Wmo
  • Wijzigingen doorvoeren van klanten die wisselen van zorgaanbieder
  • Administratief verwerken van afgegeven indicaties HH/BG/WAP etc
  • Registeren van vrij inzetbare voorzieningen, iWmo 315 berichten
  • Beëindigingen van Wmo voorzieningen i.v.m. verhuizing/ overlijden of op eigen verzoek/ verzoek aanbieder
  • Aanmaken en verwerken van IWmo 307 berichten
  • Telefonisch contact hebben met de klant/ aanbieders i.v.m. verlopen HH/ BG indicaties

Wat wij verwachten van jou als Administratief medewerker WMO

  • Een afgeronde MBO opleiding op minimaal niveau 4
  • Minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van de Wmo
  • Minimaal 2 jaar werkervaring met Suite4Zorg en Key2Zaken
  • Ervaren met indiceren van huishoudelijke hulp en begeleiding is een pré

Wat wij bieden

  • Overeenkomst bij Werkspirit voor minstens 8 maanden (36 uur) (loondienst of ZZP)
  • Mogelijkheid tot verlenging 2 x 7 maanden
  • Bovengemiddelde beloning
  • Betrokken, betrouwbaar en behulpzaam team

Neem voor vragen contact op met Sihem: 06 166 632 71

Reageren of gesprek starten kan ook via Whatsapp! Stuur je CV o.v.v. Administratief Medewerker WMO Zoetermeer

Graag reageren voor 17 januari 2022

Locatie

Zoetermeer

Publicatiedatum

11.01.2022

Contactpersoon

Sihem Mohib

LinkedIN Facebook Twitter Share
Werkspirit gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.