Op zoek naar een passende baan?
Werkspirit helpt je verder!
Meer details
Match criteria
Functietitel
  • Klantmanager BBZ
  • Klantmanager bijzondere bijstand en minimaregelingen
Regio
  • Overijssel
Type overeenkomst
  • Detachering
Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen:

Consulent Bijzondere Bijstand en Minimabeleid

Nieuw

Waar je gaat werken

Het team Werk, Inkomen en Zorg binnen de gemeente Olst-Wijhe houdt zich hoofdzakelijk bezig met werkzaamheden die voortvloeien uit de Participatiewet, het gemeentelijk Minimabeleid, de Wmo en de Jeugdwet. Het totale team bestaat uit 34 medewerkers. Het subteam Werk en Inkomen bestaat momenteel uit 14 medewerkers. Binnen het subteam Werk en Inkomen is per direct ruimte voor een consulent Bijzondere Bijstand en Minimabeleid.

Wat je gaat doen als Consulent Bijzondere Bijstand en Minimabeleid

  • Aanvragen beoordelen
  • Beantwoorden vragen via mail en telefoon
  • Meedraaien tijdens het inloopspreekuur
  • Zorgdragen voor administratieve afhandeling
  • Opstellen rapportages en beschikkingen

Wat wij verwachten van jou als Consulent Bijzondere Bijstand en Minimabeleid

  • Hbo-opleiding (SJD of MWD)
  • Minimaal 2 jaar ervaring als consulent bij een gemeente
  • Ervaring met toepassen minimabeleid en de Participatiewet

Wat wij bieden

  • Werkweek van 32 - 36 uur
  • Detacheringscontract voor een periode van minstens 3 maanden vanaf 11 mei 2020
  • Mogelijkheid tot verlenging met 3 maanden
  • Een verantwoordelijke en zelfstandige functie
  • Cultuur: ondernemend, zelfstandig, politieke sensitiviteit en korte lijnen

Locatie

Olst-Wijhe

Publicatiedatum

20.04.2020

Contactpersoon

Ingrid Bos

LinkedIN Facebook Twitter Share
Werkspirit gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.