Op zoek naar een passende baan?
Werkspirit helpt je verder!
Meer details
Match criteria
Regio
  • Noord-Brabant

Procescoördinator Veilig Ondernemen

Nieuw

Waar je gaat werken

Gemeente Breda zoekt een Procescoõrdinator veilig ondernemen. Een veilige omgeving is ook voor ondernemers heel belangrijk. Nieuwe ontwikkelingen vragen om een nieuwe aanpak op het gebied van veiligheid. Een nieuw netwerk van ondernemers op het gebied van veiligheid met als doel ondernemers in hun kracht te zetten en weerbaar te maken is het beoogde resultaat van de gemeente. De kerngedachte is dat veiligheid een gedeelde verantwoordelijkheid is van gemeente, ondernemers en politie. De rol van gemeente hierin is faciliterend.

Wat je gaat doen als Procescoördinator Veilig Ondernemen

De procescoõrdinator gaat samen met politie, ondernemers en gemeente een netwerk opzetten en faciliteren op gebied van veiligheid. Door mee te helpen met het koppelen van verschillende netwerken, draagt de procescoõrdinator bij aan een overkoepelend veiligheidsnetwerk in de stad. De procescoõrdinator helpt zo mee aan het opzetten van een nieuwe methodiek waarbij de participatie gedachte centraal staat. Organiseren van activiteiten/bijeenkomsten ten behoeve van het netwerk behoren ook tot de werkzaamheden.

Wat wij verwachten van jou als Procescoördinator Veilig Ondernemen

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Affiniteit met ondernemers/MKB
  • Organisatievermogen
  • Netwerker
  • Resultaatgerichtheid
  • Bereidheid tot flexibele werktijden

Wat wij bieden

  • Werkweek van 32 uur
  • ZZP-opdracht of tijdelijke detacheringsovereenkomst voor 7,5 maanden met de mogelijkheid tot verlengen
  • Een verantwoordelijke en zelfstandige functie
  • Cultuur: ondernemend, zelfstandig, politieke sensitiviteit, korte lijnen

Locatie

Breda

Publicatiedatum

30.04.2019

Contactpersoon

Timo Rijsterborgh

LinkedIN Facebook Twitter Share
Werkspirit gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.