Meer details
Match criteria
Functietitel
- Klantmanager Inkomen
Regio
- Groningen
Klantmanager Inkomen
Nieuw
Waar je gaat werken
Gemeente Midden-Groningen zoekt een Klantmanager Inkomen. Midden-Groningen is een mooie moderne gemeente, een gemeente met 24 prachtige omringende dorpen, goed om in te leven en voor te werken; ruim, veelzijdig, compleet, uitdagend en altijd op zoek naar vooruitgang. De komende jaren investeert de gemeente in een nieuwe stadshart en in de leefbaarheid.
Wat je gaat doen als Klantmanager Inkomen
- Uitvoeren van beleid van inkomen
- Geven van voorlichting over o.a. Participatiewet
- Uitvoeren van poortwachtersfunctie
- Controleren van gegevens van klant
- Nemen van initiatief tot instellen van bijzonder onderzoek m.b.t. uitkering
- Verrichten van huisbezoeken in kader van rechtmatigheid
- Verzamelen en analyse verrichten van gegevens m.b.t. fraude
- Beschikken op aanvragen uitkering voor levensonderhoud
- Behandelen van aanvragen bijzondere bijstand i.s.m. aanvragen voor levensonderhoud
Wat wij verwachten van jou als Klantmanager Inkomen
- Afgeronde HBO opleiding (richting SJD)
- Relevante werkervaring
- Recente kennis van gemeentelijk beleid, procedures op vakgebied en uitvoeringsvoorschriften
- Kennis van AWB, Participatiewet en IAOW/Z
- Bij voorkeur kennis van Civision Samenlevingszaken
Wat wij bieden
- Werkweek van 32 tot 36 uur
- ZZP-opdracht of tijdelijke detacheringsovereenkomst voor 4,5 maanden met de mogelijkheid tot verlengen
- Een verantwoordelijke en zelfstandige functie
- Cultuur: ondernemend, zelfstandig, politieke sensitiviteit, korte lijnen
Locatie
Hoogezand
Publicatiedatum
01.04.2019
Contactpersoon
Timo Rijsterborgh