Op zoek naar een passende baan?
Werkspirit helpt je verder!
Meer details
Match criteria
Functietitel
  • Klantmanager Inkomen
Regio
  • Groningen

Klantmanager Inkomen

Nieuw

Waar je gaat werken

Gemeente Midden-Groningen zoekt een Klantmanager Inkomen. Midden-Groningen is een mooie moderne gemeente, een gemeente met 24 prachtige omringende dorpen, goed om in te leven en voor te werken; ruim, veelzijdig, compleet, uitdagend en altijd op zoek naar vooruitgang. De komende jaren investeert de gemeente in een nieuwe stadshart en in de leefbaarheid.

Wat je gaat doen als Klantmanager Inkomen

  • Uitvoeren van beleid van inkomen
  • Geven van voorlichting over o.a. Participatiewet
  • Uitvoeren van poortwachtersfunctie
  • Controleren van gegevens van klant
  • Nemen van initiatief tot instellen van bijzonder onderzoek m.b.t. uitkering
  • Verrichten van huisbezoeken in kader van rechtmatigheid
  • Verzamelen en analyse verrichten van gegevens m.b.t. fraude
  • Beschikken op aanvragen uitkering voor levensonderhoud
  • Behandelen van aanvragen bijzondere bijstand i.s.m. aanvragen voor levensonderhoud

Wat wij verwachten van jou als Klantmanager Inkomen

  • Afgeronde HBO opleiding (richting SJD)
  • Relevante werkervaring
  • Recente kennis van gemeentelijk beleid, procedures op vakgebied en uitvoeringsvoorschriften
  • Kennis van AWB, Participatiewet en IAOW/Z
  • Bij voorkeur kennis van Civision Samenlevingszaken

Wat wij bieden

  • Werkweek van 32 tot 36 uur
  • ZZP-opdracht of tijdelijke detacheringsovereenkomst voor 4,5 maanden met de mogelijkheid tot verlengen
  • Een verantwoordelijke en zelfstandige functie
  • Cultuur: ondernemend, zelfstandig, politieke sensitiviteit, korte lijnen

Locatie

Hoogezand

Publicatiedatum

01.04.2019

Contactpersoon

Timo Rijsterborgh

LinkedIN Facebook Twitter Share
Werkspirit gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.