Meer details
Match criteria
Functietitel
- Klantmanager Inkomen
- Klantmanager bijzondere bijstand en minimaregelingen
Regio
- Overijssel
Type overeenkomst
- Detachering
Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen:
Consulent Inkomen
Waar je gaat werken
Werken bij de gemeente Raalte biedt een dynamische en gastvrije werkomgeving. De gemeente staat bekend om haar positieve en actiegerichte cultuur, waar medewerkers de ruimte krijgen om te groeien en een verschil te maken voor de samenleving.
Werkspirit zoekt een Consulent Inkomen voor de gemeente Raalte.
Wat je gaat doen
- Behandelen van uitkeringsaanvragen, de uitvoering van het minimabeleid en schulddienstverlening
- Afhandelen van nieuwe aanvragen m.n. levensonderhoud, bijzondere bijstand en minimabeleid
- Fungeren als vraagbaak voor inwoners, collega’s en samenwerkingspartners
Wat wij verwachten van jou
- Een afgeronde opleiding Consulent Inkomen
- Minimaal 4 jaar recente werkervaring als Consulent Inkomen bij een gemeentelijke instelling
- Kennis van de Participatiewet
- Kennis van en werkervaring met de sociale kaart van Raalte
- Werkervaring in het kader van handhaving
- Werkervaring van Civision Samenlevingszaken
Wat wij bieden
- Overeenkomst bij Werkspirit voor minstens 6 maanden (36 uur) (loondienst)
- Mogelijkheid tot verlenging (3x6 maanden)
- Betrokken, betrouwbaar en behulpzaam team
Neem voor vragen contact op met Leontine: 06 213 652 46 of mail naar leontine@werkspirit.nl. Reageren of gesprek starten kan ook via Whatsapp! Stuur je CV o.v.v. Consulent Inkomen Raalte.
Graag reageren voor 26 juni 2025.
Locatie
Raalte
Publicatiedatum
19.06.2025
Contactpersoon
Leontine den Broeder