Op zoek naar een passende baan?
Werkspirit helpt je verder!
Meer details
Adres
Onderdoor 25, 3995 DW Houten
Match criteria
Functietitel
  • Medewerker Sociaal Team
  • Consulent Burgerzaken
Regio
  • Utrecht
Type overeenkomst
  • Detachering
  • ZZP

Klantadviseur Telefonisch Informatie Centrum (TIC)

Waar je gaat werken

Het Team Dienstverlening bestaat uit 28 collega’s die inzet leveren om de dienstverlening zo toegankelijk, laagdrempelig, klantvriendelijk en efficiënt mogelijk te laten verlopen. Er is expertise aanwezig op zeer uiteenlopende gebieden. Een Klantadviseur komt te werken binnen het cluster van het Telefonisch Informatiecentrum (TIC). Het TIC beantwoord de eerstelijnsvragen. Complexe vragen worden warm doorgezet naar de vakspecialisten of er wordt een afspraak voor de burger ingepland. De webbeheerder zorgt voor een toegankelijke en gebruiksvriendelijke ontsluiting van de gemeentelijke informatie, zodat burgers en ondernemers 24/7 informatie tot zich kunnen nemen. De website biedt ook toegang tot het digitale loket van de gemeente houten. Kortom, een breed scala van werkzaamheden vallen binnen het team Dienstverlening.

Werkspirit zoekt een Klantadviseur Telefonisch Informatie Centrum (TIC) voor de gemeente Houten.

Wat je gaat doen

  • Zorgen voor de afhandeling van eerstelijns vragen die telefonisch worden gesteld over bijv. rijbewijzen, paspoorten, afvalinzameling of losliggende stoeptegels
  • Verstrekken van algemene informatie, telefonisch
  • Doorverbinden van inkomende gesprekken op het hoofdnummer naar correcte toestel/persoon
  • Raadplegen van het gemeentelijke informatiesysteem
  • Doorverwijzen naar andere (semi-)overheidsinstellingen
  • Behandelen van meldingen in het kader van het meldpunt Openbare Ruimte
  • Opstarten van de administratieve procedure
  • Zorg dragen voor inname melding, intern doorzetten en bewaken van de afhandeling
  • Maken van afspraken voor het ophalen van grof vuil, snoeiafval en kliko’s
  • Opstellen van terugbelnotities
  • Beheren van de gemeentelijke e-mailbox
  • Afhandelen van vragen via Facebook, Whatsapp en Twitter
  • Verrichten van overige werkzaamheden passend binnen de doelstelling van de organisatie, afdeling en/of cluster

Wat wij verwachten van jou

  • Een afgeronde MBO opleiding
  • Minimaal 3 jaar werkervaring op een Klantcontactcentrum
  • Minimaal 1 jaar recente werkervaring bij een Klantcontactcentrum bij een gemeente
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Werkervaring in een gemeentelijke organisatie is een pré
  • Kennis van en werkervaring met MS Office (Excel, Word, Outlook)
  • Kennis van Zaaksysteem en GIS-viewer is een pré
  • Kennis van de gemeente Houten is een pré

Wat wij bieden

  • Overeenkomst bij Werkspirit t/m 31 juli 2024 (24 uur) (loondienst of ZZP)
  • Mogelijkheid tot verlenging
  • Betrokken, betrouwbaar en behulpzaam team

Neem voor vragen contact op met Leontine: 06 213 652 46.
Reageren of gesprek starten kan ook via Whatsapp! Stuur je CV o.v.v. Klantadviseur Telefonisch Informatie Centrum (TIC) Houten.

Graag reageren voor 10 april 2024.

Locatie

Houten

Publicatiedatum

08.04.2024

Contactpersoon

Leontine den Broeder

LinkedIN Facebook Twitter Share
Werkspirit gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.