Op zoek naar een passende baan?
Werkspirit helpt je verder!
Meer details
Match criteria
Functietitel
  • Medewerker Sociaal Team
Regio
  • Utrecht
Type overeenkomst
  • Detachering

Medewerker Klantcontactcentrum (KCC)

Waar je gaat werken

De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. Ze werken op basis van hun kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken ze voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Hun cultuur is informeel, hun werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

Als medewerker van de gemeente Zeist voel men zich echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om hun gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met collega’s werkt men er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. Ze staan met hun organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen ze samen en daarbij richten ze zich op hun klant. Sterker nog, ze vertrekken vanuit de klant. In hun organisatie vormen ze op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Werkspirit zoekt een Medewerker Klantcontactcentrum (KCC) voor de gemeente Zeist.

Wat je gaat doen als Medewerker Klantcontactcentrum (KCC)

  • Fungeren als het visitekaartje van de gemeente
  • Fungeren als spin in het web voor het eerste klantcontact met inwoners, ondernemers en organisaties
  • Hebben van klantcontact, live, telefonisch, per mail of via social media
  • Leveren van informatie aan bewoners, bezoekers, bedrijven en instellingen over de producten, projecten en diensten van de gemeente

Wat wij verwachten van jou als Medewerker Klantcontactcentrum (KCC)

  • Een afgeronde MBO opleiding
  • Minimaal 2 jaar recente ervaring als medewerker Klantcontactcentrum bij een gemeente
  • Minimaal 1 jaar recente ervaring in een callcenteromgeving binnen de (semi-) overheid
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal

Wat wij bieden

  • Overeenkomst bij Werkspirit t/m 31 januari 2024 (32 uur) (loondienst of ZZP)
  • Mogelijkheid tot verlenging
  • Bovengemiddelde beloning
  • Betrokken, betrouwbaar en behulpzaam team

Neem voor vragen contact op met Leontine: 06 213 652 46.
Reageren of gesprek starten kan ook via Whatsapp! Stuur je CV o.v.v. Medewerker KCC Zeist.

Graag reageren voor 31 mei 2023.

Locatie

Zeist

Publicatiedatum

26.05.2023

Contactpersoon

Leontine den Broeder

LinkedIN Facebook Twitter Share
Werkspirit gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.