Op zoek naar een passende baan?
Werkspirit helpt je verder!
Meer details
Match criteria
Functietitel
  • Klantmanager Inkomen
  • Klantmanager bijzondere bijstand en minimaregelingen
  • Klantmanager BBZ
Regio
  • Gelderland
Type overeenkomst
  • Detachering

Klantmanager Inkomen en Bijzondere Bijstand

Waar je gaat werken

Nijkerk is een groeiende gemeente. Een dynamische gemeente met ruim 44.000 inwoners verdeeld over de kernen Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen. Samen met ongeveer 350 collega’s zetten zij zich dagelijks in om ervoor te zorgen dat wonen, werken, ondernemen en recreëren in de gemeente prettig, sociaal, veilig en toekomstbestendig is.

De organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders, met collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Werk jij bij de gemeente Nijkerk dan kun jij rekenen op, ruimte voor jouw talent en een uitdagende werkomgeving. Een medewerker bij gemeente Nijkerk herkent zich in de kernwaarden: eigenaarschap, verantwoordelijkheid, vertrouwen en eigen kracht. De gemeente faciliteert initiatieven vanuit de samenleving en zoekt de samenwerking zowel lokaal als regionaal. Werk je bij de gemeente Nijkerk, dan ben je zelfstandig, ondernemend en flexibel.

Werkspirit zoekt een Klantmanager Inkomen en Bijzondere Bijstand voor de gemeente Nijkerk.

Wat je gaat doen als Klantmanager Inkomen en Bijzondere Bijstand

  • Voeren van intakegesprekken met uitkeringsgerechtigden
  • Behandelen van aanvragen levensonderhoud op grond van de Participatiewet, de IOAW en Bijzondere Bijstand
  • Voeren van de regie over een eigen caseload
  • Inzetten, bewaken en beheren van instrumenten met als doel uitstroom te bevorderen
  • Informeren van uitkeringsgerechtigden over rechten en plichten
  • Voeren van boetegesprekken en opleggen van boetes
  • Verrichten van debiteurenonderzoeken en terugvorderingen
  • Behandelen en beoordelen van aanvragen Bijzondere Bijstand en Minimaregelingen
  • Verantwoordelijk zijn voor de toekenning van de Bijzondere Bijstand

Wat wij verwachten van jou als Klantmanager Inkomen en Bijzondere Bijstand

  • Een afgeronde HBO opleiding
  • Werkervaring als Klantmanager Inkomen en Bijzonder Bijstand bij een gemeente
  • Werkervaring met het voeren van boetegesprekken en het opleggen van boetes
  • Werkervaring met het verrichten van debiteurenonderzoeken en het uitvoeren van terugvorderingen
  • Minimaal 2 jaar werkervaring met de Participatiewet en aanverwante regelingen binnen de gemeente

Wat wij bieden

  • Overeenkomst bij Werkspirit voor minstens 3 maanden (36 uur) (loondienst of ZZP)
  • Mogelijkheid tot verlenging
  • Bovengemiddelde beloning
  • Betrokken, betrouwbaar en behulpzaam team

Neem voor vragen contact op met Sihem: 06 166 632 71 Reageren of gesprek starten kan ook via Whatsapp! Stuur je CV o.v.v. Klantmanager Inkomen en Bijzondere Bijstand Nijkerk.

Graag reageren voor 4 juli 2022

Locatie

Nijkerk

Publicatiedatum

28.06.2022

Contactpersoon

Sihem Mohib

LinkedIN Facebook Twitter Share
Werkspirit gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.