Op zoek naar een passende baan?
Werkspirit helpt je verder!
Meer details
Match criteria
Functietitel
  • Medewerker Sociaal Team
Regio
  • Zuid-Holland
Type overeenkomst
  • Detachering

Medewerker Frontoffice Burgerzaken

Waar je gaat werken

Bouw mee met de gemeente Westland. De gemeente Westland is met ruim 100.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is de gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt gemeente Westland haar inwoners ruimte, rust, groen en een woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente. Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait!

De collega’s die werkzaam zijn binnen het cluster Dienstverlening verstrekken informatie en leveren de individuele gemeentelijke diensten aan inwoners en organisaties. Het cluster bestaat nu uit zeven teams en streeft naar dienstverlening die past bij de huidige tijd, waarbij de behoeften van inwoners en organisaties centraal staan.

Het Klant Contactcentrum (KCC) is de centrale toegang van de gemeente voor inwoners, bedrijven en instellingen die informatie, een product of dienst willen verkrijgen. Zij zijn verantwoordelijk voor het eerstelijns klantencontact voor balie, telefonie, post, e-mail en medeverantwoordelijk voor de goede afhandeling van internetvragen. Het team Frontoffice Burgerzaken (FOB) vervult alle taken op het gebied van de Basisregistratie Personen, naturalisatie, verkiezingen en producten en diensten van de burgerlijke stand. Inwoners kunnen bij hen terecht voor diverse producten en diensten, zoals: paspoorten, uittreksels uit het geboorteregister, rijbewijzen, huwelijksaktes en geboorteaangiften.

Werkspirit zoekt een Medewerker Frontoffice Burgerzaken voor de Gemeente Westland.

Wat je gaat doen als Medewerker Frontoffice Burgerzaken

  • Eerste aanspreekpunt zijn voor de burger
  • Leveren van telefonisch informatie over de producten, projecten en diensten van de gemeente
  • Adviseren en informeren van burgers bij het aanvragen van documenten, zoals paspoorten en rijbewijzen
  • Verwerken van aanvragen van documenten, zoals paspoorten en rijbewijzen

Wat wij verwachten van jou als Medewerker Frontoffice Burgerzaken

  • Een afgeronde MBO opleiding op minimaal niveau 3
  • Minimaal 1 jaar werkervaring met burgerzakenbalie werkzaamheden
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een callcenteromgeving binnen de overheid
  • Werkervaring binnen een gemeente
  • Werkervaring met Key2kcc, Key2burgerzaken, Accres, Suite, Office-pakket

Wat wij bieden

  • Overeenkomst bij Werkspirit voor minstens 6 maanden (24-36 uur) (loondienst of ZZP)
  • Mogelijkheid tot verlenging 2 x 6 maanden
  • Bovengemiddelde beloning
  • Betrokken, betrouwbaar en behulpzaam team

Neem voor vragen contact op met Sihem: 06 166 632 71
Reageren of gesprek starten kan ook via Whatsapp! Stuur je CV o.v.v. Medewerker Frontoffice Burgerzaken Westland

Graag reageren voor 27 december 2021

Locatie

Naaldwijk

Publicatiedatum

23.12.2021

Contactpersoon

Sihem Mohib

LinkedIN Facebook Twitter Share
Werkspirit gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.