- Medewerker Sociaal Team
- Utrecht
- Detachering
Medewerker Klantcontactcentrum
Waar je gaat werken
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. Ze werken op basis van de kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken ze voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. De cultuur is informeel, de werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten ze wat er in de samenleving speelt en kunnen daar flexibel op inspelen.
Werkspirit zoekt een Medewerker Klantcontactcentrum voor de Gemeente Zeist.
Wat je gaat doen als Medewerker Klantcontactcentrum
- Eerste aanspreekpunt zijn voor inwoners, ondernemers en organisaties
- Vragen beantwoorden via telefoon, live, per mail of via social media
- Streven om 80% van de vragen direct te kunnen beantwoorden
Wat wij verwachten van jou als Medewerker Klantcontactcentrum
- Een afgeronde MBO+ opleiding
- Minimaal 1 jaar werkervaring in een callcenteromgeving binnen de (semi-) overheid
- Minimaal 1 jaar werkervaring in een commerciële callcenteromgeving
- Beschikt over gemeentelijke kennis of in staat om dit snel eigen te maken
Wat wij bieden
- Overeenkomst bij Werkspirit voor minstens 12 maanden (36 uur) (loondienst of ZZP)
- Mogelijkheid tot verlenging
- Bovengemiddelde beloning
- Betrokken, betrouwbaar en behulpzaam team
Neem voor vragen contact op met Sihem: 06 166 632 71
Reageren of gesprek starten kan ook via Whatsapp! Stuur je CV o.v.v. Medewerker Klantcontactcentrum Zeist
Graag reageren voor 31 december 2021