Meer details
Match criteria
Functietitel
- Klantmanager bijzondere bijstand en minimaregelingen
- Klantmanager Inkomen
Regio
- Gelderland
Type overeenkomst
- Detachering
Klantmanager Bijzondere Bijstand
Nieuw
Waar je gaat werken
Nijkerk is een dynamische gemeente met 43.000 inwoners. Vanuit de gemeentelijke organisatie worden initiatieven van de samenleving gefaciliteerd en wordt de samenwerking gezocht. De organisatie bestaat uit slagvaardige zelfsturende teams die plaats en tijd onafhankelijk werken. Werk je bij de Gemeente Nijkerk, dan ben je een zelfstandige, ondernemende en flexibele professional.
Wij zoeken een klantmanager Bijzondere Bijstand met ervaring met terugvorderen en boetes.
Wat je gaat doen als Klantmanager Bijzondere Bijstand
- Behandelen van complexe aanvragen bijzondere bijstand
- Gesprekken voeren met klanten en derden
- Situatieonderzoek, eventueel met een huisbezoek
- Dagelijks telefonisch spreekuur houden
- Verantwoordelijk van eigen caseload met rechtmatig en doelmatig beheer
- Uitvoeren van terugvorderingen, her-controles, maatregelen en boetes
- Tijdige en juiste vastlegging in de systemen zoals Suite
Wat wij verwachten van jou als Klantmanager Bijzondere Bijstand
- Beschikbaar per 6 juli 2020 voor minimaal 32 uur per week
- Minimaal Hbo-opleiding richting sociale zekerheid
- Minimaal 2 jaar werkervaring als Klantmanager Bijzondere Bijstand (rechtmatigheid)
- Minimaal 5 jaar ervaring op het terrein van de Participatiewet
- Aantoonbare werkervaring met terugvorderen en boetenonderzoek
Wat wij bieden
- Arbeidsovereenkomst bij Werkspirit voor minstens 6 maanden
- Mogelijke verlenging van 2 x 6 maanden
- Werkweek van 32 uur
- Een verantwoordelijke en zelfstandige functie
- Cultuur: ondernemend, zelfstandig, politieke sensitiviteit en korte lijnen
Neem rechtstreeks contact op met Werkspirit Recruitment 06-21833926
Locatie
Nijkerk
Publicatiedatum
11.06.2020
Contactpersoon
Ingrid Bos