Meer details
Match criteria
Functietitel
- Klantmanager Inkomen
Regio
- Zuid-Holland
Klantmanager Inkomen
Nieuw
Waar je gaat werken
Gemeente Alphen aan den Rijn zoekt een Consulent Inkomen. Gemeente Alphen aan den Rijn ligt midden in het Groene Hart. Bewoners en bedrijven worden snel en goed geholpen door professionele en integere medewerkers. De gemeente werkt vanuit een stevige basisdienstverlening en levert daarnaast maatwerk.
Wat je gaat doen als Klantmanager Inkomen
Werkzaamheden bestaan uit:
- Beoordelen en afhandelen van aanvragen levensonderhoud en bijzondere bijstand (regelingen)
- Voeren van brede intake gesprekken en daarbij samen met klant beoordelen waar mogelijkheden liggen om te participeren naar werk
- Onderzoeken en afhandelen van beëindigingen
- Beheren van een caseload en daarbij adviseren en uitvoering geven aan Participatiewet, IOAZ, IOAW
- Fungeren als schakel tussen preventieve en repressieve kant van fraudebestrijding
- Fungeren als schakel tussen preventieve en repressieve kant m.b.t. multiproblematiek en nauw samenwerken met medewerker toegang
Wat wij verwachten van jou als Klantmanager Inkomen
- Afgeronde relevante HBO opleiding
- Minimaal 3 jaar recente relevante werkervaring bij uitvoering van Participatiewet
- Kennis van Alphense beleidsuitgangspunten is een pré
- Ervaring met Centric, Suite/WIZ
- Creativiteit
- Netwerker
Wat wij bieden
- Werkweek van 36 uur
- ZZP-opdracht of tijdelijke detacheringsovereenkomst voor 3 maanden met de mogelijkheid tot verlengen
- Een verantwoordelijke en zelfstandige functie
- Cultuur: ondernemend, zelfstandig, politieke sensitiviteit, korte lijnen
Locatie
Alphen aan den Rijn
Publicatiedatum
15.04.2019
Contactpersoon
Timo Rijsterborgh