Meer details
Match criteria
Functietitel
- Medewerker uitkeringsadministratie
Regio
- Noord-Holland
Medewerker Uitkeringsadministratie
Nieuw
Waar je gaat werken
Gemeente Amstelveen zoekt een Medewerker Uitkeringsadministratie binnen de afdeling Werk & Inkomen. Amstelveen is een veelzijdige gemeente om voor te werken. Groot genoeg voor voldoende uitdaging, klein genoeg voor een persoonlijke sfeer. Werken voor Amstelveen betekent vaak ook werken voor Aalsmeer.
Wat je gaat doen als Medewerker Uitkeringsadministratie
Als Medewerker Uitkeringsadministratie ben je samen met 6 andere collega’s, waaronder een senior, verantwoordelijk voor de uitkeringsadministratie van Aalsmeer en Amstelveen. Hierbij voer je de volgende taken uit:
- Verwerken en controleren van door uitkeringsgerechtigden ingeleverde informatie-formulieren
- Administratief verwerken van beslissingen aan hand van door klantmanager geschreven voorstel m.b.t. uitkeringen
- Maken van uitkeringsherberekeningen in geautomatiseerd systeem
- Verwerken van signalen van Inlichtingenbureau
- Controleren en fiatteren van door collega’s verwerkte voorstellen
- Tijdig en correct betalen van uitkeringen
- Beantwoorden van financiële vragen van collega’s
Wat wij verwachten van jou als Medewerker Uitkeringsadministratie
- HBO werk- en denkniveau
- Minimaal 4 jaar ervaring met financiële en uitkeringsadministratie
- Groot cijfermatig inzicht
- Kennis van relevante applicaties zoals GWS4all
- Ervaring bij uitkeringsadministratie bij andere gemeente is een pré
Wat wij bieden
- Werkweek van 32 tot 36 uur
- ZZP-opdracht of tijdelijke detacheringsovereenkomst voor 6 maanden met de mogelijkheid tot verlengen
- Een verantwoordelijke en zelfstandige functie
- Cultuur: ondernemend, zelfstandig, politieke sensitiviteit, korte lijnen
Locatie
Amstelveen
Publicatiedatum
03.04.2019
Contactpersoon
Timo Rijsterborgh